Kekalkan aku di udara

Saturday, July 23, 2011

Layang-layang hampir jatuh



Knp mlm ni .?Prasaan yg aku xsuka dtg blek .!hurmm .Relax laa ,knp nk igt bende lame .Msing2 ada life masing .Dia pon da ada life bru dia .Kau pon da ada life kau .Kau kene truskan life kau acab .hurmm
Apapon aku da lme xdgr khabar dia .Sehat ke x .?Da mkn ke blum .?Dlu dia slalu crita msalah dia kt aku .Aku la slalu dpt tenangkan dia blik ,dptkn snyuman dia blik .Aku tau ,xmungkin aku pergi kat dia blik .Tp aku xnafikan yg syg aku kat dia ,masih ada wlaupon 1% .Aku harap dia sehat ,jge mkn mnum dia ,dpt snyuman dia ,jge diri dia sbaik2nya .Sbb dlu ,aku la slalu manje kan dia .Skrg xtau la dpt x dia hadapi khidupan KL ni sorg2 .Its oke ,dia pon da nak jd tunang org .Aku xperlu la risau apa2 .Janji dia sehat ,gmbira .ckup .!Itu da mnyenangkan hati aku .

Maaf kan aku beb .Jiwangkan .?haha ..Suka ati aku la beb .!Blog aku .hahaa .

Pape pon ,aku dlm usaha menambat seorg wnita yg b'nama ehemmm ehemmm .hehee .Mmg dia HAMPIR mnepati cita rasa aku .Cantek,AYU,jjur(stakat yg aku knl skrg la),yg pling pnting ,Menutup Aurat & Solehah .Wlaupun aku tau peratus nk mnmbat hatinya juz dlm 10% or 20% je mcmtuh .Tp xpe .Mknanya aku kene la usaha lebih keras lg .Wlaupun naik 1% stiap hari pon ,xpe .Pelan2 kayuh .!hahaa .
Kepada semua Stalker ,Enjoy your meat(xda kene mngene) .hahaha .BYE .!!

No comments:

Post a Comment